
Danderyds sjukhus i stabsläge
Sedan klockan 10 på tisdag den 23 juni är Danderyds sjukhus i stabsläge på grund av driftstörningar i passagesystemet.
Orsaken till störningarna är problem med minneskapacitet i systemet för in- och utpassage. Störningarna innebär att dörrar inte alltid öppnas när kortet dras.
Åtgärder pågår - så fort som möjligt kommer kortläsarna att uppgraderas byggnad för byggnad.
Möjligheten till åtkomst till andra system är inte påverkad.



