Stabsläge på grund av driftstörning i passagesystem

Åtgärder pågår.

Danderyds sjukhus exteriör

Danderyds sjukhus i stabsläge

Sedan klockan 10 på tisdag den 23 juni är Danderyds sjukhus i stabsläge på grund av driftstörningar i passagesystemet.

Orsaken till störningarna är problem med minneskapacitet i systemet för in- och utpassage. Störningarna innebär att dörrar inte alltid öppnas när kortet dras. 

Åtgärder pågår - så fort som möjligt kommer kortläsarna att uppgraderas byggnad för byggnad.

Möjligheten till åtkomst till andra system är inte påverkad.

För att kunna ge feedback behöver du tillåta kakor.

Om kakor